نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

پایان غائله هلندی بارسلونا| دستمزد دی‌یونگ کم می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۲۶۹۴۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
پایان غائله هلندی بارسلونا| دستمزد دی‌یونگ کم می‌شود؟
دی‌یونگ به مسئولان بارسلونا قول داده انتهای فصل برای توافق جدید مذاکره کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در تمام طول فصل تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ، هافبک ۲۵ ساله و چندپسته بارسلونا از این باشگاه شنیده شد و در نهایت این اتفاق رخ نداد. مشکلات قوانین فرپلی مالی باعث شده بود خوان لاپورتا تصمیم به فروش دی‌یونگ بگیرد. البته پیشنهاد کاهش دستمزد برای ماندن نیز از سوی بارسلونا مطرح شده بود، اما ستاره جوان و هلندی در آن مقطع این خواسته بارسا را قبول نکرده و به همین دلیل حتی با باشگاه دچار چالش نیز شده بود.

پرداخت دستمزد بالای فرانکی دی‌یونگ برای بارسلونا دشوار و سنگین شده بود و البته ثبت قرارداد‌های جدید را نیز به تاخیر انداخت. به همین علت کاتالان‌ها علاقه‌مند به فروش این هافبک هلندی بودند و دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد نیز به شدت برای خرید دی یونگ وارد عمل شدند، اما در نهایت این بازیکن در بارسلونا ماندنی شد و به پیشنهاد غول‌های لیگ برتری پاسخ منفی داد.

حالا به نظر می‌رسد دی‌یونگ و خوان لاپورتا توافق کرده اند که در پایان این فصل جلسه‌ای برگزار کرده و درباره تعدیل دستمزد این ستاره هلندی صحبت کنند. دی‌یونگ باشگاه بارسلونا را مانند خانه خود دیده و همیشه ماندن را در اولویت قرار داده است. این علاقه هافبک هلندی به ماندن در نوکمپ، باعث شده او بالاخره پیشنهاد مذاکره برای کاهش دستمزد را بپذیرد و در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمال تمدید قرارداد دی‌یونگ با باشگاه اسپانیایی نیز بیشتر خواهد شد. دو سال قبل نیز این بازیکن در دوران شیوع ویروس کرونا، قبول کرده بود که دستمزد خود را دیرتر و به صورت اقساط دریافت کند.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->